7. elokuuta 2015

Perjantain paljoilut. (Tuunausta ja kierrätystä)

Ihana perjantai.  Juuri sellainen kuin toivoisin kaikkien päivien olevan. Ei ole mentävä minnekkään, ei ole mitään velvollisuuksia.  Ja silti olen saanut aikaiseksi vaikka ja mitä. Ilma on aivan uskomattoman mahtava ja minulla on kotona kaikki mitä tarvitsen.

Muutama päivä sitten kyselin mitä tekisin vanhoille uusille tuoleilleni ja pöydälle.  Idea on alkanut kirkastumaan, kiitos siitä kuuluu ystävälleni joka kahvipöydässä rohkeni ehdottaa minulle tuolien väriksi....



...kultaa!
Kuinka en ollutkaan tajunnut sitä itse.  Lopputuleman näette sitten täysin valmiina, kaksi neljästä tuolista on vielä maalamatta ja pöytäkin kesken. 
Parasta tässä on vielä se, että saatanpa saada lisää vastaavia vihreitä kahvilatuoleja. 

Aina välillä on joutunut odottelemaan, että maalikerrokset kuivaisivat riittävästi. Siinä välissä olen pessyt mattoja, laitoin uudet silikonit suihkun lattiakaivon ympärille, paklailin juttuja, lepäillyt auringossa, somettanut yms. ja yksi mistä olen erityisen iloinen on keittiön seinällä.



Kierrätyskeskuksesta ja kirppareilta mukaani tulleille kahvikupeille sain viimeinkin tehtyä paikan.  Ylimmäinen, sinikukkainen kuppi on omasta mummolastani. Siitä minä sain aina maitokahvit.
Miehen romulautakasasta lauta ja koukutkin löytyivät kaikille kupeille kun tarpeeksi jaksoi etsiä.

Vielä perjantaita vaikka kuinka paljon jäljellä ja vaikka mitä ihanaa ehtii tapahtua.


Heidinen







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mieltä?